Hello Blog!

PartyA sosit si ziua asta. Mult asteptata as zice… A trecut ceva vreme de cand mi-am promis un blog si iata ca l-a adus barza. De dimineata mi-am pus costumul, camasa si cravata, am scos pantofii de lac din cutie, hop-top in ratb si directia spital. A durat ceva pana am gasit maternitatea dar a meritat: un blog nou-nascut ma astepta in bratele unei superbe asistente cu fusta scurta si decolteu adaaaaaaaaaaaaanc… dar sa nu deviem de la subiect😀. L-am luat pe micut in primire, ce-i drept nu stia prea multe, dar m-a cucerit cu primele lui vorbe: „Ma-ma!”. Ah! ce dragalas, nu-i asa? M-am pregatit din timp cu documentatie bazata gen „Ghidul Bloggerului Profesionist”, „Mic dictionar de blogger” si „Cum sa educi un blog in 10 minute” si m-am pus pe treaba. Dupa 3 ore de munca silnica am reusit: micutul a ajuns la maturitate si e gata sa scoata capul in lume. Cam atat pentru inceput… ma asteapta o poza de familie, ca deh… trebuie imortalizat momentul😀. Pana data viitoare La Multi Ani si…

Hello Blog!

Un răspuns to “Hello Blog!”

  1. poznasha Says:

    bravos pt idee:D, in special pt descriere..astept sa vad noile insemnari:D..si cine stie..poate niste ponturi despre orice,vreun mic diary..inspiratie sa fie:D

Lasă un răspuns

