Am revenit…

Din pacate ultimele evenimente mi-au redus drastic timpul liber si astfel n-am mai avut cand sa trec si pe aici. Se anunta insa o perioada lunga si frumoasa in care activitatile zilnice vor fi frecatul dudei si taiat frunze la caini si bineinteles cat mai multe postari pe blog😀. Revin in primul rand cu fericita veste ca SE TERMINA SESIUNEA!!! si in 7 zile voi fi in sfarsit acasa, lasand in urma cu cea mai mare placere caldura, aglomeratia din capitala si colegii de camera (‘dea domnu sa nu mai nimeresc cu ei) <<mai multe amanunte pe tema asta in zilele/saptamanile viitoare>>. In al doilea rand nu vreau sa comentez meciul cu Franta (nu e ca nu vreau, dar n-am ce comenta efectiv). Atat pot spune ca am ramas emotionat la imn si de cei 12-15000 de romani din tribune. In rest nu stiu daca sun suparat/fericit pt joc/rezultat. Voi trage linie pe 17 si voi comenta atunci. In al treilea rand regret ca n-am putut sa votez (as fi avut dreptul sa votez la sectorul 3 si pt primaria generala dar nu ma simt inca facand parte din comunitate, deci pe altadata). In schimb la Roman sper sa iasa tot vampirul deoarece, oricat de mult mi-ar placea portocaliul, sangele meu tot rosu ramane, si in fond ce poate face un profesor ca primar (!?) (nu vreau sa par rautacios dar va rog sa-mi permiteti sa rad in hohote de infrangerea lui Dorinel: „=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))” va multumesc). Mai e ceva de spus? Probabil ca nu, dar daca ar mai fi e oricum prea tarziu ca sa-mi amitesc. O dimineata placuta tuturor!

Un răspuns to “Am revenit…”

  1. si iaca a castigat leoreanu :))))

Lasă un răspuns

