Aniversari

E o seara minunata. Meciul e plictisitor, nu ma intere decat rezultatul, asa ca m-am orientat spre pasiunea numarul 1: filmele😀. Am avut acum cateva nopti un pui de cosmar ce mi-a amintit de adevaratul cosmar al copilariei mele, probabil mai mare decat Freddy Krueger sau Chucky, anume Twin Peaks. Intr-adevar nu cred ca poate cineva sa uite scenele din camera rosie, piticul misterios sau celebrul urias. Si cum nu am reusit sa scot din cutia cu amintiri decat aceste personaje m-am pus pe vizionat episod cu episod. Sincer vi-l recomand din toata inima, mai ales celor impatimiti de crime, mister si putin paranormal, mai ales ca e considerat parintele serialelor de acest gen (ex: X-files, Lost etc.).

Hai sa ma leg putin si de tema acestui post sa nu spuneti ca iar aberez pe langa subiect. Zilele astea sarbatoresc. Sarbatoresc 24 din 24. Sunt aniversari mai mult sau mai putin personale despre care n-am sa vorbesc aici… ci doar vreau sa ma laud cu ele😀. Vorba cantecului: „am cu ce bah!”.

Dincolo de asta vreau sa urez multa bafta celor care maine incep bacul si sa le transmit mesajul sincer: „Nici nu stiti ce va asteapta :)) muhahahahahaha =))”. Nu va pup pe portofel dar va urez o seara placuta :D…

Un răspuns to “Aniversari”

  1. -Hawkeye- Says:

    Ai talent, dar e cam nasol sa-l irosesti pe un blog…

    PS: Twin Peaks e beton😉

Lasă un răspuns

