Iarna pe blog

04.12.2008, ora 04:04 – Am reusit in sfarsit sa-mi gasesc timp sa imbrac blogul in haine de sarbatoare. In ultima vreme l-am cam neglijat si dadea semne clare de profunda iritare, insa acum s-a linistit si il asteapta nerabdator pe Mos Nicolae.

In ceea ce ma priveste, azi mi-am dat seama ca unele trairi emotionale pot fi cauzate de cele mai neasteptate lucruri.  De exemplu, cand dai un examen: daca nu stii si nu scrii te simti jalnic; daca stii si nu scrii te simti prost; daca nu stii si scrii te simti mandru; daca stii si scrii te simti fericit; dar daca nu stii daca stii dar totusi scrii mai mult decat te-ai fi asteptat si esti convins ca e corect, chiar daca nu poti convinge pe nimeni si nimeni nu intelege ceea ce explici, atunci te simti incredibil de bine. Asa se poate traduce una din cele mai bune zile dupa o perioada foarte proasta si lunga (mai lunga decat seria neagra a Stelei).

Lasă un răspuns

