Arătaţi că vă pasă!

Alexandra Aron, studentă a Universităţii din Bucureşti, a fost diagnosticată cu tumoră cerebrală canceroasă iar acum se luptă pentru viaţa ei pe un pat de spital. La doar 20 de ani, Alexandra are nevoie de ajutorul vostru pentru a fi operată la o clinică din străinătate, costurile fiind de 20.000 euro. Dacă cineva dintre voi o poate ajuta în orice fel, vă rugăm sunaţi la 0748131015 sau 0726006262.

alexandra1

Donaţii se pot face în contul Aron Alexandra :

RO90MILB0000000000645197 – PENTRU LEI

RO76MILB0000000000645255 – PENTRU DOLARI

RO35MILB0000000000645217 – PENTRU EURO

2 Răspunsuri to “Arătaţi că vă pasă!”

  1. […] Posibil concert caritabil pentru Alexandra sustinut de Vama si Montuga, vineri, 20 martie 2009, ora 22:00, in Blue Night Club […]

  2. Buna Alexandra am luat legatura cu Anca
    ti-am valorizat-redescoperit pagina web cu ajutorul 123people.com
    programul detectivilor, desi sunt asistent social, am facut o analiza
    si m-am gandit sa te ajut.
    Vad ca ai blog fain dar nu e suficient, trebuie popularizat oamenilor
    pentru ca tu ai nevoie de ajutor de sanatate.
    Am transmis doamnei Anca datele Doamnei Cristina Florescu
    despre o terapie naturista cu cafea sau ceai pe baza de o ciupercuta.
    Exista o cafea miraculoasa si ceai care te poate ajuta si poate nu e nevoie
    operatie.
    Felixturists pe yahoo
    astourism.org
    Am mai ajutat si eu mai demult un copil mic la ajutastefanut.bloging.ro
    la o emisiune surprize la Andreeamarinbanica.acasa.ro
    am vazut ca esti si la isabellelorelai.wordpress.com

    Multa Sanatate si Doamne Ajuta!
    Cere ajutorul si Comunitatii Bursei poloneze http://www.graand.com
    eu sunt felstar acolo ca user
    Daca vrei sa traduci un tratament din poloneza in romana sau din engleza
    in poloneza uite aici ahomebiz.org

Lasă un răspuns

