P.S.: „Mini-vacanta”

1. La multi ani Elenilor si Constantinelor si elefantilor!😀

2. Muicaaaaaaa!!! Facui hora’n batatura!!!

3. Cu dedicatie pt Ilincu. (daca trec cu bine si de noaptea asta… va zic altadata)

11 Răspunsuri to “P.S.: „Mini-vacanta””

  1. Adriana Cosma Says:

    Esti din Craiova?😀

  2. Nu :P…am fost intr-o minivacanta la tg. jiu inainte de ultima sesiune

  3. Adriana Cosma Says:

    ah…. si eu credeam ca gasesc pe cineva de la mine din oras in facuiltate😦 ar fi cazul sa vii si la craiova in vacanta, orasul nostru e ca din basme :))

  4. stiu eu pe cineva din craiova in facultate :)…cat despre craiova, imi propun sa ajung si pe acolo, dar mai intai sa ma inarmez bine :D… acum ca sa fiu sincer, cand am ajuns in gara la craiova am vazut cel mai frumos apus de soare, era de un rosu superb :X

  5. Adriana Cosma Says:

    Eu ma stiu pe mine din Craiova. Se pune?😀 Avand in vedere ca dupa ultima ta vizita, vrei sa vii aici inarmat… ma intreb: cat de rau a fost?

  6. pai nu vreau sa vin inarmat in urma ultimei vizite…doar sunt precaut…am auzit ca pe acolo le place unora se se mai impuste de distractie😀

  7. Adriana Cosma Says:

    Stii jocul ala cu ratele zburatoare si cu un catel care rade de tine daca nu le impusti? A fost facut pentru copiii Craiovenilor. Ne antrenam de mici😀 Si ca sa sporim adrenalina, mai folosim si sabii, cutite si unghiere. E de vis… mergi pe strada si zici ca esti in Counter Strike🙂

  8. headshot…fire in the hole :))…probabil multi studenti la politehnica sunt din craiova😀

  9. Adriana Cosma Says:

    In realitate, sunt o parte la Academia Militara si la Politie(evident, sub acoperire, sa avem „pile”) si o parte la medicina. Mai sunt cativa destepti care si-au facut cimitir pentru ca aia de la medicina nu reusesc sa faca nimic de obicei.🙂

  10. aoleu…nu-mi mai permit sa ma imbolnavesc :))

  11. Adriana Cosma Says:

    Doamne! Cine crezi ca mai are timp de boala?🙂 Ajungi la spital cu glont, cu taieturi, fara un deget, fara o ureche… pe care evident le pierzi la poker.😀

Lasă un răspuns

