Bruneta din vis, buburuza si covorul fermecat

Am invins! Am invins lenea! Si totusi cum se face ca stau tot intins in pat, cu perna stransa sub cap, picioarele pe birou si tastatura pe unde poate si ea?! Mda…ma relaxez dupa ziua de ieri. Grea zi, n-am ce spune. Trezit cu noaptea-n cap la 6:30, m-am ridicat din pat pe la 7:15. Bineinteles ca nu stiu cum si cand am inchis cele 6 alarme care nici pe Dani nu l-au clintit macar. Bine ca a intervenit mama. De doua ori😀. Am ajuns la timp la examen, insa ce folos? Nimeni in stanga, nimeni in dreapta, nimeni in fata si nimeni in spate!!! Dupa examen, aproape flamand, m-am dus eu acasa ca un om normal? Nu! Hai la Romexpo, la nu stiu ce targ de nu stiu ce fel de chestii. Dupa ce ca am platit 3 lei intrarea, nici nu mi-am luat o inghetata buna cu fistic de la o domnisoara buna ce servea lumea, nici nu mi-am curatat ochelarii gratis cu o solutie pe cat de scumpa, pe atat de putina ca si cantitate in sticluta. Macar mi-am clatit ochii…

Apoi, du-te si mananca, du-te inapoi la universitate, scoate bani, du-te la Drept sa te intalnesti cu Dani pe drum, stai 20 min degeaba pe o banca, vino inapoi la universitate, tot pe soare, de acolo hai acasa, intoarce-te din drum sa vorbesti cu un prof, du-te iar acasa, intoarce-te din nou sa-ti iei inghetata…pfiu! Macar am primit o punga de ceva-uri cu ciocolata gratis de la o domnisoara careia i-am facut cu mana, ca asa facea si lumea.

In sfarsit acasa. Aici s-a cam rupt firul ca nu stiu ce-am mai facut odata ce m-am trantit in pat. A, ba da, mi-am amintit. M-am gandit la bruneta; la bruneta din vis. Am visat-o pana sa ma trezesc la 6:30. Apoi pana pe la 7:15 am cautat-o prin vis dar n-am mai gasit-o. Foarte tare fata: micuta, slabuta, cu parul lungut, nu prea lungut. Daca stie cineva cum o cheama sa-mi zica si mie😀. Daca nu mai dau de ea, raman cu buburuza. Cu buburuza ce se plimba putin speriata dar mai mult mandra pe decolteul roscatei. Si de’a dracu’ parca nu voia nici sa ma uit la ea, nici s-o ating. A rezistat si curentului starnit in pasaj la iesirea de la metrou. Eu abia ma tineam pe picioare si ea n-avea o treaba; se ascunsese dupa umar. Intelingenta insecta. A disparut la un moment dat si n-am mai vazut-o. Ca si bruneta. Gata, nu ma mai gandesc ca iar ma apuca nostalgia😀.

Si-asa mi-am gasit de treaba, un nou hobby as zice: covorul din camera e fermecat, si daca arunc bani pe el, peste o perioada (mai lunga sau mai scurta) rasar altii noi. Sper sa ploua bine anul asta sa fie recolta bogata. Acum chiar ca va las. Merg la somn ca maine iar incepe ziua devreme. Asta daca oi putea dormi de cheful ce e doua etaje mai jos. Deh, zi de nastere. Cine le-o mai fi inventat si pe astea. Noapte buna si fetelor aveti grija: umbla vorba ca a aparut o noua specie de gandaci-violatori. Au capul mic, corpul lung si sunt usor maronii. Tocmai ce-am prins unul mai devreme dandu-se la o blonda ce venise sa-i printez ceva. Dar asta…e alta poveste😛

Lasă un răspuns

