Pariu ca stiu?

Ce stiu? Pai ce stie si restul lumii…ca emisiunea cu pricina face parte din seria celor cu scenariu de urmat (desi nu in totalitate). Nu aveam somn aseara si m-am uitat la inregistrarea emisiunii de marti. Mare greseala! M-a lovit fix sub centura. Neuronul meu nu pricepe cum e posibil ca o absolventa de geografie sa nu stie unde e Scotia!!!! Sau ca doua tute sa nu fi vazut in viata lor un tarnacop. Nu mai zic de faimosul xilofon, care dupa mintea lor blonda e un dispozitiv de comunicare in spatiu (xi – de la galaxie, fon – de la telefon). Fetelor, foste sau actuale studente, voi ati ajuns direct la liceu? N-ati trecut prin clasa I? Cuvantul ALFABET va spune ceva? Xilofon cred ca e cel mai des intalnit cuvant de la litera cu pricina. Bine, ar mai fi Xena, sau poate ati invatat de Xenopol, dar pe voi cred ca va intereseaza mai mult seX…dar nu suntem arabi sa citim invers, nu? Inteleg sa nu stii ce sunt alte obiecte, cum ar fi aparatul auditiv sau suportul pt ou, dar restul? E incredibil cum niciun raspuns nu a fost dat cu 100% siguranta pe cunostintele lor. Intr-adevar, au ghicit destul de multe. Dar repet: au GHICIT! Explicatia e totusi simpla…de fapt avem doua variante: fie dorobantierele sunt efectiv…cretine, ca altfel n-am cum sa le zic…fie treaba e aranjata si ele se prostesc dupa un scenariu. Dar de ce sa se faca de ras in fata unei audiente, zic eu, deloc mici? Pai raspunsul l-am primit la final…cand tutele au primit cadouri (adica plata pentru prostie) de la meli melo, si erau asa de fericite, ca un pusti ce primeste o sacosa de dulciuri si se exprima cam asa: „Woooooow! Exact ce mi-am dorit!”. Concluzia e trista…si am exprimat-o mai sus. La noi in tara nonvalorile si prostia sunt scoase in fata si ridicate pe cele mai inalte culmi. Ce e mai grav e ca asta se plateste foarte bine, dar mai ales ca lumea pune botul…

3 Răspunsuri to “Pariu ca stiu?”

  1. nu cred ca doar la noi, majoritatea emisiunilor cu audienta sunt preluate dupa tiparele occidentale.

  2. din categoria „prost sa fii, noroc ca esti”

  3. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin😛

Lasă un răspuns

